8 żywienioniowe zmiany prawdziwych kobiet stracić więcej niż 50 funtów

Kiedy masz dużo masy do stracenia, zastanawiając się, od czego zacząć może być bardzo przytłaczające, ale u nas jest to dobre miejsce dla ciebie, aby rozpocząć. Rozmawialiśmy z dziesiątkami kobiet, które są w pełni przemieniał się w swoje ciało—mówimy tracenie 50 funtów i ściągają lista z ośmiu prostych zmian, które zrobili, że wywarły największy wpływ na skalę. Ich sprawdzone i niezawodne wskazówki, być może, właśnie to, co trzeba zrobić na drodze do poważnych wyników. Ale nie wystarczy, aby nasze słowa do niego: wyniki te kobiety mówią same za siebie.

PROWADZENIE DZIENNIKA ŻYWNOŚCI, ALE NIE TYLKO NAGRAĆ, CO JESZPROWADZENIE DZIENNIKA ŻYWNOŚCI, ALE NIE TYLKO NAGRAĆ, CO JESZ

Wiesz, że zapis tego, co można spożywać-to dobry sposób, aby utrzymać wagę w ryzach, ale Brittany Hicks, który za 110 funtów w college ‘ u, nie tylko zapisać to, co jadła—napisała również, dlaczego ona je. “I zdałem sobie sprawę, że za pomocą jedzenia radzić sobie ze stresem” – mówi. “Po prostu widząc, że pomógł mi uczynić go mniej.” Upewnij się, że nie czyni te produkty zasilania, historia błędów, tak, że można czerpać korzyści z jedzenia i krótkich też.

PRZEMYŚLEĆ SWOJE TALERZE I PIALA

Jeśli dowiedzieć się, co umieścić w twoje ciało jest zbyt przytłaczająca, zacząć od tego, ile służysz sobie. Najprostszym sposobem, aby to zrobić? Zmienić talerze na mniejsze, jak matka dwojga Jeanenne zrobił. Za pomocą tego triku, udało jej się stracić niesamowite 22 procent swojej masy ciała, przechodząc od 187 zł do 146 funtów. “Ja jadłam normalnie” – mówi. “Ja po prostu jeść mniej”. Pro rada: ten trik jest jeszcze łatwiejsze z jakiś ładny część kontroli naczyń.

CZY BADANIA RESTAURACJA

Jen nigdy nie myślałem, że ona będzie mieć odwagę, aby kontynuować karierę w modzie z powodu jej wielkości…aż za 110 kilogramów kosztem zmniejszenia jego spożycia kalorii i podnoszenia działa. Teraz pracuje w Chanel. Jak jej się oprzeć pokusie odejścia od jej nowo odkrytą zdrowe nawyki, kiedy jesz z przyjaciółmi? Ona sprawdzić menu z wyprzedzeniem, tak, że ona zawsze wie jej zdrowego opcji. Po prostu upewnij się, że wiesz, jak określić, co jest naprawdę zdrowe—restauracje kreator próbuje zmusić was do myślenia, że rzeczy są bardziej zdrowe, niż oni.

UŻYĆ JOGURT GRECKI W SPOSÓB TWÓRCZY

“Używam z niskotłuszczowy jogurt grecki zamiast majonezu w przepisach i ma wspaniały smak” – mówi Crystal Sanders, która odeszła od 185 zł do 110, wymyślanie przydatne wersje swoich ulubionych dań z restauracji. “Można go używać także jako śmietanę zastąp”. Możliwości są nieograniczone, jeśli chodzi o ten smaczny produkt, ale można zacząć od te przepisy na desery.

SPRÓBUJ ‘JEDEN NA JEDEN’ REGUŁASPRÓBUJ 'JEDEN NA JEDEN' REGUŁA

Yasmine Farazian, profesor sztuki i wzornictwa uczelni, może podziękować Rania Batayneh, M. P. H., Autor jednego jedna dieta, prosta zasada, że pomógł jej rzucić 50 kg: na każdy posiłek, była pewna, że, aby coś zjeść jeden węglowodanów, jeden białka i jeden tłuszcz. Wreszcie, Yasmine był szablon do tworzenia zdrowej, dobrze zbilansowanej żywności, która jej potrzebuje. “Ja bym brioche, jedzeniem z wołowiny i awokado” – mówi. “I jeśli chcę, ziemniaki, ja bym poprosiła do sałatek zamiast chleba”.

TRICK TWÓJ SŁODKI ZĄB

Po diagnozie raka wysłał ją, jak zwykle, zdrowy styl życia od kursu opiekuna Z. loty Tracy Dixon był cięższy, niż ona kiedykolwiek była. Kiedy została ona uznana za wolną od raka, ona skoczyła z powrotem na bieżnię i otrzymał jej dieta jest w porządku i wyszedł z 158 zł do 117. Jeden z jej dieta tajemnice? “Zamiast deseru, będę pieczone słodkie ziemniaki, posypana cynamonem” – mówi. “Smakuje jak jem słodkie ciasto ziemniaczane, ale na tonę mniej kalorii”. Dla zdrowych pomysłów na to, jak uzyskać swoje poprawki cukier, sprawdź te desery z 150 kalorii (lub mniej).

TRZYMAĆ SZCZOTECZKĘ WYGODNE

Ta przekąska krach rada pochodzi od Trishy, który stracił aż 128 funtów poprzez zmniejszenie sody i przetworzone węglowodany ze swojej diety, wypełniając połowę jej talerzu z warzywami w każdym posiłku i mycia zębów po posiłku. “To pomoże przerwać podjadanie w nocy” – mówi. “Świeży oddech sprawia, że mniej ochotę jeść więcej.” Zmądrzeć na inne sposoby, aby zatrzymać bezmyślne z tych porad.

ZAOPATRZYĆ SIĘ ZAMROŻONYMI WARZYWAMIZAOPATRZYĆ SIĘ ZAMROŻONYMI WARZYWAMI

Myślę, że przygotowanie zdrowej żywności jest trudne i czasochłonne? Pomyśl jeszcze raz. Annie Allen, pooperacyjne pielęgniarka w Tampa Bay na Florydzie, niech zamrażarce zrobić połowę pracy za nią—i teraz ona 52 kg i działa około 10 wyścigów w roku. “Mrożone warzywa tak samo pożywne jak świeże, i w ciągu kilku minut można już połowę jedzenia przygotować” – mówi. Te mrożone dania i niezwykle zdrowe, jeśli nie masz czasu, aby mieszać i łączyć własne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *