9 niesamowitych utrata masy ciała porady od kobiet, które zmieniły swoje ciała

Odchudzanie nie jest takie proste—to wymaga czasu i zaangażowania, aby osiągnąć Swoje cele utrata masy ciała. Co powiedział, to na pewno nie jest niemożliwe. Ale nie wierz nam na słowo. Sprawdź te absolutnie wykonalne utrata masy ciała porady od prawdziwych sukcesów. Hej, jeśli to działa dla nich, to może pracować dla ciebie!

SZUKAĆ PROFESJONALNEJ POMOCYSZUKAĆ PROFESJONALNEJ POMOCY

Gdy jej ciężar straty postępu zatrzymał się, Sierra Jennifer zatrudniła osobistego trenera, aby doprowadzić ją do formy. W rezultacie, udało jej się stracić 65 funtów. “Wchodząc na siłownię po raz pierwszy może być przerażające, ale większość ludzi szczęśliwi, aby pomóc” – mówi. “Po prostu zapytać”. Sprawdź te porady, aby wybrać najlepszy symulator dla ciebie.

ZACZĄĆ JUŻ TERAZ

W 22 lata, Brittany Hicks za 110 funtów. “W każdym wieku-to odpowiedni wiek, aby dokonać zmian” – mówi. “Masz tyle życia zostało!” To nigdy nie jest zbyt późno lub zbyt wcześnie, aby rozpocząć wiodących zdrowy styl życia. Zacznij od tych 30 wariantów zdrowiem, które możesz zrobić już teraz.

ZNALEŹĆ TRENINGU KOCHASZ

“Czy to będzie taniec na пилоне lub ćwiczeń u maszyny, próbować różnych rzeczy, aby dowiedzieć się, co lubisz robić” – mówi Farazian Yasmine, który stracił 50 funtów (i wspierał ją nowy waga). “Jeśli nie podoba ci się, nie będziesz nadążać za nim.” Potrzebuje jakieś pomysły? Na szczęście, mamy mnóstwo ćwiczeń i planów treningowych dla ciebie, aby spróbować.

WIEM, ŻE W MENU

Oto jeden ze sposobów, aby trzymać się diety podczas jedzenia: “patrzę restauracji odżywczą informację w internecie, zanim wyjść, aby jeść, więc mogę wybierać mądrze” – mówi Larisa Regetto, kto stracił ponad 100 kilogramów. I do menu nie można znaleźć w internecie, strategie te restauracji jedzenie pomaga pozostać wykończenia.

PLANOWANIE Z WYPRZEDZENIEMPLANOWANIE Z WYPRZEDZENIEM

Jen Tallman gotować posiłki i przekąski w niedzielę, tak, że ona by z zdrowe posiłki w ciągu całego tygodnia. Teraz jest 90 kg lżejszy, i to zniszczyło jej pierwszy maraton! Opisz, co #SundayFunday środki z tych trzech inteligentnych utrata masy ciała sztuczek, które możesz zrobić w ten weekend.

PRZECHYTRZYĆ POKUSA

Co pomogło mamie Zakiee  stracić 104 kg? Kopać pokusa na pobocze. “Składam tylko mój talerz z jedzeniem w jadalni”, – mówi ona. “Serwuje domowe dania prowadzi do żywności przede wszystkim dlatego, że jedzenie jest przed tobą”. Ten prosty sposób na walkę z kuszących produktów również przydatne.

ZWIĘKSZYĆ SPOŻYCIE BIAŁKA

Mandy Martin stracił ponad 50 funtów. Jedna z jej sztuczek? Spożywanie więcej białka na śniadanie. I jak nauka, ostatnie badania wykazały, że białko pomaga utrzymać się dość na dłużej. Zobacz więcej dodatków substancji odżywczych z tych siedmiu smaczne przepisy kulinarne.

SIŁA POCIĄGSIŁA POCIĄG

Słyszałeś to już wcześniej i Crystal Sanders chce jeszcze raz przypomnieć: “nie wszystko cardio cały czas,” mówi. “Podnosić ciężary. Wymiana tłuszczu z mięśni, co oznacza, że można spalić więcej kalorii, nawet nie próbując”. Jeśli Crystal 65-pound  utrata masy ciała nie są wystarczająco przekonujące, badania wykazały, że podnoszenie ciężarów może pomóc spalić nawet do 40% więcej tłuszczu. Tak, myśleliśmy, że zmienisz zdanie.

PORZUCIĆ WSZYSTKO ALBO NIC

Miss America Nina Davuluri stracił 55 funtów z tej sztuczki: “jeśli upadniesz utwór i szalik w dół niezdrowej żywności, to jest w porządku” – mówi Nina. “Lepiej jeść do następnego posiłku—nie na następny dzień.” Inteligentne wskazówki, jak pozwalasz sobie zwariować, tak jak już “zepsute” może poważnie osłabić swoje wysiłki odchudzania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *