Strategia ta w jedzeniu pomogły mi w końcu stracić prawie 90 kilogramów i zapisać go

Jedzenie zawsze było moim największym wylot do smutku. Jeśli coś się stało w szkole lub z rodziną, jadłem fast-food i gazowaną, aby poczuć się lepiej.
Ja również miałem problemy z tarczycą, która doprowadziła mnie stracić dużo masy mięśniowej i dużo tłuszczu. Na szczycie moje problemy z trzustką, ważyłem 301 funtów. (Jestem 5′ 11″, przy okazji.)
Kiedy skończyłem szkołę, próbowałam dowiedzieć się, co chcę robić dalej i znalazłam się w związku, który nie był doskonały.

ZMIANAZMIANA

Po tym, jak skończyłem swoje kiepskie relacje, zrozumiałam, że straciłam siebie z innym człowiekiem, i chciałem się dowiedzieć, kim byłem. Wiedziałem, że nienawidziłem nadwagę, ale nigdy nie czułem, że mogłem coś zrobić. Ale kładę moją stopę w dół i postanowiłem spróbować.

Żywnością

Nauczyć się patrzeć na moje porcje i krojenia z sody były największe zmiany powinienem był zrobić. Ja nie jestem na diecie, po prostu zmniejszyła ilość żywności, jadłem. Trzeba być wariatem, aby dowiedzieć się, ile jem i co mam jeść. Ja też kupiłam małych płytek, aby zmniejszyć porcje wyglądają normalnie.
Rzucić sody było bardzo ciężko. Na jakiś czas, jadę w 7-Eleven, aby uzyskać podwójną salwą (64 uncji) konsekwentnie. Gdy przeszedłem na niesłodzone herbaty z lodem, wrzuciłem do ośmiu kilogramów w ciągu jednego tygodnia, a ja po prostu czułem się lepiej. Jak tylko zobaczyłem te wyniki, nie chcę już pić sody.

Jak tylko opanował lekkie posiłki i przekąski, zacząłem zawierać zdrową żywność. Szukałam w internecie informacji o tym, ile białka, węglowodanów i warzywa powinno się jeść. Google był moim najlepszym przyjacielem na zawsze.

TRENINGÓWTRENINGÓW

Po tym, jak zacząłem tracić na wadze, jedząc lepiej, pracowałem trochę cardio w moim życiu. Po pierwsze, nie wspinał się na pół mili w kierunku, trzy razy w tygodniu. Zacząłem od małego, bo praca staje się trudniejsze, gdy jesteś ciężki. Potem zapisałam się na siłownię i użyć trenera. Ja czasami używaj bieżni, choć bieganie nigdy nie było moją rzeczą. Jak tylko zacząłem zagłębiać się w rutynę, zacząłem pracować w ciągu godziny do 90 minut, pięć-sześć dni w tygodniu.
Za rok-półtora po instalacji, aby schudnąć, uderzyłem 210 funtów wszystko sam!
Chociaż straciłem na moim własnym 90 funtów, chciałbym zobaczyć 199 w skali. Myślałem, że praca z trenerem może pomóc dostać się tam na mnie. Po treningu z nim raz w tygodniu, w ciągu dwóch miesięcy, uderzyłem mój niska waga 189 funtów.
Kiedy byłem 300 funtów, wszystko, co chciałem być cienkie. Ale jak tylko dotarłem do 185, ja nie czuję się szczęśliwa, jak myślałam. Czułam się bardzo słabego i wątłego.
Dlatego przestałem pracować z trenerem, przybrałam trochę na wadze za święta, i zaczął wstawać.
Dziś, dwa lata później po instalacji, aby schudnąć, ważę 215 funtów.

PRAKTYKOWANIE TEGOPRAKTYKOWANIE TEGO

Podoba mi się, że podnoszenie ciężarów sprawia, że czuję się bardzo silny i mocny. Jestem z siebie dumna za utratę wagi, ale najfajniejsza część sprawia, że mięśnie.
W ciągu pierwszych 18 miesięcy mojego odchudzania podróż, byłem bardzo surowy o wymiarze moje jedzenie i obserwować rozmiar porcji. Ale po tym, jak zyskał na wadze w czasie wakacji, zdałem sobie sprawę, że to naprawdę nie jest koniec świata. Wiedziałem, że nigdy nie będę wracać do tego, o wadze 300 kg. Po prostu musiałem wrócić na tor.

NAGRODĄ

Możliwość stracić cały ten ciężar był wielki sukces. I mam następujący Instagram z tego powodu. Podczas gdy to jest fajne, najlepsze jest to odbierać wiadomości od ludzi, którzy mówią mi, że jestem dla nich inspiracją, aby kontynuować pracę w kierunku swoich celów. Cztery lub pięć lat temu, nigdy nie wyobrażałem sobie tego.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *